5 cărți pe care le poți citi intr-o zi

5 cărți pe care le poți citi intr-o zi


Cea mai mare carte pe care am citit-o într-o singură zi avea aproximativ 400 de pagini. Totuși în acest articol voi face o listă cu cărți pe care le poți citi într-o singură zi și care au mai puțin de 200 de pagini.
Avantajul unei cărți de mici dimensiuni este acela că este mai ușor de citit astfel încât povestea poate fi parcursă într-un timp foarte scurt.

1.Despre omul frumos – Dan Puric

O primă carte ar fi Despre omul frumos, scrisă de Dan Puric. Aceasta are doar 173 de pagini și un preț de aproximativ 25 de lei. Eu o consider o carte care poate fi citită doar în câteva ore stând în parc sau atunci când ai un drum mai lung de parcurs cu autobuzul sau trenul. De asemenea cititorii acestei cărți spun că are abilitatea de a-ți schimba percepția asupra lumii.

2.Băiatul cu pijamale în dungi – John Boyne

O carte pe care o am pe lista must-read de ceva timp este Băiatul cu pijamale în dungi. Cu toate că are aproximativ 230 de pagini aceasta este foarte ușor de de citit. Am început-o acum ceva timp însă după aproximativ o oră de citit am primit Urzeala Tronurilor așa că am lăsat-o puțin deoparte. Totuși voi reveni la această carte probabil săptămâna viitoare când voi posta și o recenzie.

3.Audiția – Ryu Murakami

Am rugat câțiva prieteni să îmi recomande o carte pe care să o citești cu sufletul la gură. Recomandarea lor a fost Audiția de Ryu Murakami. Aceasta are 200 de pagini așa că poate fi citită foarte ușor într-o singură zi, mai ales dacă are o acțiune alertă.

4. Mo Yan – Schimbarea

Această carte am ales-o total aleatoriu. Faptul care m-a încurajat să o introduc în acest top a fost acela că a primit premiul Nobel pentru literatură în anul 2012. De asemenea aceasta are doar 128 de pagini, deci este foarte ușor de citit. Totodată dacă sunt persoane care au citit această carte vă rog să lăsați un comentariu să spuneți dacă merită sau nu să fie în acest top.

5.În căutarea fericirii – Bertrand Russell

O altă carte de care nu am auzit nimic însă care a primit premiul Nobel este În căutarea fericirii de Bertrand Russell. Aceasta are puțin peste 200 de pagini și din nou vă rog să îmi oferiți păreri despre ea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Insomnii de Irina Binder

Site-uri de unde poți să descarci CĂRȚI PDF GRATIS

FOAMEA DE KNUT HAMSUN