Carti digitale sau de hartie?

Subiectul acesta este dezbătut de foarte multe bloguri de cărți. Am ținut să îmi spun și eu părerea mai ales pentru faptul că dețin atât cărți în formatul lor clasic cât și un E-Reader, astfel citesc cărți în ambele formate.

Avantajele E-Readerului

  1. Poți reduce banii pe care îi dai pe cărți deoarece poți găsi o mulțime de e-books gratuite
  2. Ai mereu o bibliotecă la tine
  3. Este foarte ușor de transportat
  4. Bateria ține foarte mult
  5. Nu te dor ochii când citești
  6. Este confortabil
  7. Ocupă puțin spațiu
  8. Salvezi păduri

Avantajele cărților

  1. Au un aspect plăcut
  2. Sunt mai comode
  3. Poți face mai ușor rost de ele, însă costă
  4. Nu li se termină bateria
  5. O bibliotecă formată din cărți obișnuite arată mai bine
  6. Nu depinzi de tehnologie
Acestea sunt avantajele pe care le-am găsit eu. Ambele au atât puncte pozitive cât și negative, astfel încât nu pot declara un câștigător. Totuși consider că dacă citești foarte multe cărți atunci ar trebui să deții și un E-Reader deoarece este o achiziție reușită.
Voi ce preferați: E-Reader-ul sau cartea tipărită?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Insomnii de Irina Binder

Site-uri de unde poți să descarci CĂRȚI PDF GRATIS

FOAMEA DE KNUT HAMSUN